Mire, mireasa - pereche parfumata

In asteptarea lui Dragobete...


Nu sunt eu cea mai romantica, dar fiind in sezonul iubirii, nu am putut sa nu ma las si eu putin afectata.
Asta se vede si in proiectele pe care le-am cusut zilele acestea... Si ma gandeam, cum se spune cel mai usor 'Te iubesc' daca nu cu o inima?
Stiu eu raspunsul!! Doua inimi...handmade, evident!

Iata deci proiectul la care am lucrat aceasta saptamana: doua decoratiuni handmade din fetru, in forma de inima. Mirele, acest cavaler galant, mandru si elegant este umplut cu flori de lavanda iar mireasa, sexy si senzuala, frumoasa si fermecatoare am umplut-o cu petale de trandafiri rosii.

 

Cele doua inimioare au prins viata fiind cusute in intregime de mana.  Pe mireasa am impodobit-o cu un colier din nasturi perlati si un mic buchet de trandafiri la piept, din nasturi si fetru.







Mirele, si el tot cusut de mana, poarta un smoking gri, camasa, papion si o floare la piept. Ca doar de, este mire si trebuie sa fie aratos!






Hmm... Sa fie oare dragostea in aer sau doar mirosul de lavanda si trandafir, de la decoratiunile mele romantice?

Oricum ar fi, spor la mestesugarit si...  nu uita, de Dragobete iubeste romaneste!

Cu drag,
Daniela - Homemade Store

No comments:

Post a Comment