Ghirlanda inimi din fetru


Buna,

Pentru ca februarie, luna indragostitilor, a sosit deja (demult) si nu vrem ca Dragobetele sa ne prinda nepregatite, astazi va propun un tutorial pe cat de usor de facut, pe atat de distractiv si romantic - o ghirlanda de inimioare.

Materiale necesare:
- fetru subtire, 1-2mm grosime, de diferite culori (lasati-va imaginatia sa zburde!)
- orice alt tip de material care nu se destrama usor
- ata asortata
- foarfeca clasica sau in zig-zag
- 2 cartonase in forma de inima, de dimensiuni diferite
- masina de cusut
- multa distractie

Ce avem de facut:
1. dupa alegerea materialelor, trasati cu un creion formele; eu am desenat cu mana libera pe un carton doua inimi de dimensiuni diferite pe care le-am folosit ca sablon


2. decupati apoi inimile folosind o foarfeca clasica sau in zig-zag; eu am decupat 20 de inimioare si 20 de inimi mari



3. suprapuneti o inima mica peste una mare. Dati frau imaginatiei si combinati-le dupa bunul plac


4. luati primele forme (o inima mare + una mica) si, folosind masina de cusut, coaseti o linie dreapta prin mijlocul celor doua forme

5. cand ati ajuns cu cusatura aproape de capatul inimii, pregatiti urmatoarea pereche si continuati sa coaseti. Este perfect in regula daca inimile nu se suprapun sau daca se observa ata dintre elemente


6. continuati pana cand ajungeti la lungimea dorita a ghirlandei



Gata! Folositi ghirlanda noastra romantica si decorati-va patul sau oglinda sau, si mai bine, oferti-o cadou cuiva drag!





Spor la "mestesugarit" si nu in cele din urma, iubeste romaneste!!!
Daniela - Homemade Store

No comments:

Post a Comment