HI: Rafturi de carti - inca un copac ;)

Buna dimineata! Ideea homemade de astazi - raft "creanga de copac"

Sper ca v-ati inceput frumos dimineata, cu o cafea cu lapte in mana si un zambet larg pe buze.
Mi-a venit in minte de dimineata o idee pe care o vazusem acum ceva vreme. Gasisem un tutorial interesant despre cum sa iti faci singur rafturile pentru carti...in forma de COPAC. Pentru ca gandul nu-mi dadea pace...m-am apucat sa caut printre drafturile din mailbox (caci asa fac cand gasesc ceva interesant online - salvez pe mail!!).

[..minute bune mai tarziu..]

Iata linkul cu articolul buclucas aici. Mai tare mi-a placut aceasta idee si imi imaginez deja cum ar sta pe peretele din living.

Va tin la curent cand ne apucam de proiect si cum merge treaba! :))
Parca ar merge vopsit suportul intr-o nuanta de verde si poate una dintre laturi intr-o culoare tare, contrastanta. Presimt ca diseara urmeaza o vizita la magazin, doar avem de cumparat bucati de lemn, fierastrau si vopsea!

Cu drag,
Daniela

No comments:

Post a Comment