HI: Masti pentru Halloween diy

Buna dimineata,

Zilele astea sunt ocupata tare. Desi mai e pana la Halloween, eu m-am apucat din timp de mestesugarit. Nu am putut totusi sa ma abtin sa nu impartasesc cu voi ce am gasit interesant. Este vorba de masti pentru Halloween, potrivite atat pentru copii cat si pentru adulti.

Ce avem nevoie:
- imprimanta color
- hartie, de preferat mai groasa
- banda decorativa sau elastic
- foarfeca si lipici

Ce avem de facut:
- tot ce trebuie de facut este sa accesati acest link si sa printati folosind o imprimanta color si hartie groasa  masca preferata
- decupati masca urmarind conturul
- lipiti banda decorativa sau elasticul

Ca sa va conving ca merita sa dati un click, iata cateva din mastile pe care le puteti realiza acasa in mai putin de 5 minute:
 Aceasta in forma de dovleac este preferata mea!

Spor la mestesugarit!
Daniela.

No comments:

Post a Comment