Heart coasters - suporturi de pahare romantice

Imi face o deosebita placere sa realizez, sa cos, suporturi de pahare.
Poate este doar "a female thing" asa cum mi s-a mai spus.
Ce este sigur, este ca eu am mereu cateva suporturi de pahare imprastiate pe masa de la bucatarie, pe birou, pe biroul prietenului (da, si acolo am ajuns :)) ba chiar si pe marginea cazii!
Nu pot sa inteleg cum sa pui paharul sau cana de cafea asa, pur si simplu, pe masa??? Nu am pomenit asa ceva!
Norocul meu, in toata povestea asta,  este ca le si ofer in dar foarte repede, ca altfel nu as mai avea masa de bucatarie, ci expozitie de coastere!

Deci, ca urmare, una din activitatile principale este sa cos multe coastere. SI iata un proiect de weekend, inspirat de luna iubirii (ca doar trebuie sa avem inimioare si pe birou!).
Asadar, sa sarbatorim iubirea cu un pahar de vin rosu incepand cu Valentines Day, sfarsind cu o cafea aromata de Dragobete sau orice necesita sa stea pe un coaster marca Homemade Store.

Homemade Store va doreste o zi plina de dragoste!






No comments:

Post a Comment