Homemade Xmas: Scrisoare in dar - husa "plic" pentru tableta

Ho ho ho,

Asa cum am mai spus, weekend-ul trecut am muncit cat pentru o saptamana!.. Pentru inca o saptamana in care pot sa impartasesc cu voi ideile si proiectele mele handmade, pentru cadouri de Craciun deosebite.


Asadar, weekendul acesta am lucrat si la ..... o husa 'Handmade Store Style' pentru tableta.
Husa este croita din 3 straturi pt o buna protectie a tabletei (in afara faptului ca este foarte frumoasa, este si utila). Atat stratul interior cat si cel exterior sunt din bumbac, iar stratul intermediar este din panza de fetru, astfel avand rezistenta sporita la socuri usoare.
Mi-am imaginat-o ca pe un plic, un plic ce contine, pe langa tableta pentru care a fost croit, un gand frumos pentru cineva drag! Asadar, husa are o clapeta triunghiulara si se inchide pe baza de arici. Piesa de rezistenta a plicului o reprezinta aplicatiile "De la" si "Pentru" pe care voi putea scrie cu creta destinatarul, pe care-l pastrez secret pana in seara de ajun si expeditorul, care cu siguranta va fi Mos Craciun :).


Este cadoul ideal pentru cei dragi: este o husa utila si perfect functionala, care protejeaza tableta de zgarieturi si socuri usoare, cu un design deosebit, personal, dar mai ales handmade. Si unde mai pui ca persoana draga isi va aminti mereu de la cine e cadoul!... Asta pana se va plictisi si va sterge cu cu o carpa umeda etichetele...



Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment