Homemade Xmas: Om de zapada - coronita pentru usa

Ho ho ho...

Ce idee traznita sa ne mai vina noua in minte pe post de cadou de Craciun? Pam Pam... si uite ideea!! Coronita de usa handmade "Om de Zapada" marca Homemade Store!

Si uite asa.. dupa cateva ore de munca:
- decorat usa - check!
- amuzat vecinii - check!
- construit primul om de zapada de pe anul acesta - check!


Pai si hai sa va explic si cum am facut-o, pentru ca sunt convinsa ca in perioada asta, si voi o sa va apucati de treaba...asta daca nu ati facut-o deja.
Iar daca ati facut-o, nu ezitati sa impartasiti cu noi ideile voastre.. noi asteptam.!
Si astfel, coronita este construita folosind doua cercuri de polistiren de diametru diferit, un pulover vechi pe care l-am sacrificat fara remuscari, alte resturi de materiale, putin fetru pentru caciulita si nas, nasturi cusuti pe post de ochi si maturici pe post de manute!


Si uite asa, bucata cu bucata, dupa ce am invasurat cercurile cu material, m-am apucat si le-am lipit intre ele. Apoi am improvizat putin la caciula: neavand la indemana lana de culoare alba, a trebuit sa folosesc tot rosie si pentru cicuras. Am folosit resturi de materiale pe post de fular si... iata rezultatul!

Ce parere aveti? Oare cat de mult o sa bucure destinatarul?

And this handmade Xmas gift goes to....?

Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment