HI: 7 idei homemade pentru sarbatoarea de Craciun

Ho ho ho...

Aho aho copii si frati, stati putin si nu manati, cand masa de Craciun ornati, pe mine sa m-ascultati!
Dar mai bine, hai sa lasam rimele pentru mai tarziu si ne apucam de pregatit masa, decorul si cadourile pentru Craciun. Astazi va propun aceste 7 idei.. care asa cum v-am obisnuit sunt hand si homemade... pentru a sarbatori diferit nasterea Domnului.

1. Pentru ca de sarbatori ne dorim sa fim si mai frumoase decat suntem deja in fiecare zi, de ce sa nu incercam cateva idei nastrusnice pentru....manichiura! Iata cateva modele festive pe care poti incerca singura sa le realizezi, sau mai bine, pe care i le poti cere manichiuristei tale:




Acestea sunt preferatele mele:


Inspiratie, instructiuni si descrierea produselor folosite gasiti aici si aici.

2. Pentru masa de Craciun, va sugerez sa incercati, daca nu ati facut-o deja, aceasta bautura americana, populara in preajma sarbatorilor de iarna - eggnog. Eu am gustat eggnog anul trecut, la o cafenea din Bucuresti si mi-a placut enorm. Asadar, am gasit aceasta reteta si abia astept sa o pun in practica cat de curand.


3. Daca totusi vreti o bautura traditionala, adauga coji de portocale, cuisoare si un baton de scortisoara vinului fiert. In mod sigur te va incalzi si incanta.


4. Din domeniul culinar, iti recomand aceste idei haioase de aperitive pentru masa de Craciun. Mai multe idei poti gasi aici:



5. Aici  si aici gasesti o multime de idei pentru a decora masa de Craciun.....LA PROPRIU. Printre cele mai interesante mi se par urmatoarele decoratiuni. Sunt absolut adorabile si deloc greu de realizat in casa:




Eu am inceput deja sa lucrez cateva, o sa vi le arat de indata ce proiectul Homemade Store o sa fie gata.

6. Daca de masa ne-am ocupat si e in ton cu spiritul Craciunului, ce ne facem cu scaunele? Aici gasesti inspiratie pentru un decor de poveste.




7.  Daca aveti nevoie de motivatie pentru a recicla, iata cateva idei adorabile confectionate din obiecte de uz casnic. Ce ziceti, incercam una din ideile de mai jos?




Asadar, pastreaza capacele de bere si dopurile de vin, o sa le poti transforma in adevarate decoratiuni de brad.  Nici vorba sa mai aruncam becurile arse! Iata ce pinguini incantatori poti face dintr-un bec!

Spor la mestesugarit!

Cu drag,
Daniela

No comments:

Post a Comment