HI: Pumpkin coasters - suport de pahare handmade

Booo hoo hoo...

Costumul de craiasa a padurilor este in curs de confectionare, dovlecii sunt gata copti, usa abia asteapta coronita decorativa...asa ca, nu puteam lasa masa nebagata in seama. M-am pus pe mestesugarit si am lucrat cateva zile la aceste simpatice suporturi de pahare. Nu m-am putut hotari la un model anume, asa ca am confectionat...3!





Iar daca v-am facut pofta de dovleci, va sugerez aceasta reteta de supa de dovleac si rosii:
Ingrediente:
1 kg dovleac (cantarit dupa ce s-a curatat de samburi si coaja)
1 conserva rosii (de 425 ml)
1 ceapa
3 catei usturoi
50 ml vin alb sec
400 ml supa de pui
1 fir cimbru
1 varf lingurita nucsoara macinata
1 lingura unt
1 lingura ulei
sare, piper
Pentru servire:
seminte de dovleac (usor prajite)
ulei din seminte de dovleac
rondele de carnati sau crenvursti
...iar reteta o gasiti aici

Pofta buna si spor la mestesugarit!
Daniela.

No comments:

Post a Comment