HI: Suport bijuterii diy copacel


Hi,

Ca orice femeie, nu ma pot abtine din a cumpara bijuterii. Asa ca am atat rafturile din baie cat si dormitorul pline de margele, bratari, cercei, brose si alte minunatii de genul asta. Demult cochetam cu ideea unui suport de bijuterii si am vazut multe, atat in magazine cat si online, dar nu gasisem inca nimic care sa imi placa prea mult. Voiam un suport de bijuterii.. mai.. altfel....
Si iata cum, intr-o zi cu soare, la plimbare cu bicicletele prin padure, m-am ales cu un copacel-suport de bijuterii. Trebuie sa fiu sincera din start si sa recunosc ca acest proiect nu l-am pus eu in practica: eu am venit cu ideea suportului si prietenul meu cu executia.
Iata ce a iesit:


Daca v-a placut ideea suportului de bijuterii handmade, dati-ne de stire!

Cu drag,
Daniela.

2 comments:

  1. Imi place la nebunie. De unde ai procurat grengile?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca iti place, Oana!
      Am gasit toate cele necesare in padure! Am folosit o creanga ramificata ca baza iar, pe alocuri, am dat gauri si am lipit alte crengute pentru a-i da aspectul de copacel!

      Delete