HI: Chalkboards - idei homemade folosind tabla si creta!



Astazi m-am gandit sa intocmesc o lista cu cele mai interesante si deosebite idei pentru casa avand ca tema "tabla si creta". Stiti tablele acelea in fata cafenelelor, unde scrie cu creta meniul zilei sau specificul barului? Mi-au placut intodeauna si mereu ma gandeam "ce frumos ar fi daca as avea si eu o astfel de tabla in casa". Intamplarea face ca am gasit intr-un magazin de decoratiuni, chiar in perioada in care imi decoram apartamentul, o folie adeziva negru mat, pe care se poate scrie. Nu am stat mult pe ganduri si am cumparat-o, iar seara, cu putin ajutor din partea prietenului meu, am propria mea tabla de scris pe usa frigiderului. Acum, imi incep fiecare zi scriind un mesaj de buna dimineata pe usa frigiderului sau citind mesajul lasat de seara si ma umplu instant de voie buna si energie.
Asa am ajuns sa gasesc utila o lista ca cea de mai jos: ma gandeam la ce as putea folosi resturile de folie. Un search dupa altul, am ramas surprinsa cat de multe idei originale, intersante, dulci si chiar utile am gasit in jurul tablei cu creta!

1. Decoratiuni de Craciun: cat de simpatic este acest glob? Poti scrie numele persoanelor dragi sau urari haioase pe el.
 2. Daca tot se apropie Craciunul, poti folosi hartie care imita tabla pentru ambalarea cadourilor (cu siguranta surpriza primirii unui astfel de cadou o sa fie una memorabila):
 3. Go all the way CHALKBOARD! Intampina-ti oaspetii cu mesaje haioase chiar de la intrarea in casa!

 4. Foloseste un spray sau folie adeziva peste o masa veche si da frau liber imaginatiei celor mici (poate asa salvezi peretii sau alte piese de mobilier din casa):
 5. De ce sa te trezesti cu un mesaj optimist cand poti sa si adormi cu un gand frumos in minte?
 6. Daca tot se apropie Halloween-ul:
 7. Daca intotdeauna uiti care e sertarul cu sosete:
 8. Daca te-ai plictisit de veioza de la bunica:
 9. One of my favorites! Mandra ca detin un atfel de figider deja:
 10. Daca vrei sa tii minte numele invitatilor, sau sa te asiguri ca fiecare isi respecta locul la o petrecere:
 11. Sau cand e ziua de nastere a soacrei/socrului, dupa caz :)
 12. Cu asa metoda de organizare a condimentelor, as rivaliza in preparate culinare cu Jamie Oliver:
 13. Ca sa nu uite ce are de cumparat de la supermarket ;)
 14....daca isi doreste o cina copioasa... poti sa-i oferi doar meniul, cu siguranta o sa fie multumit :)):
 15. Ca sa iti alegi urmatoare destinatie de vacanta:
 16. Ca sa poti reface meniul de petrecere iar si iar si iar:
 17. Pentru ca si cei mari se pot juca.... si pentru ca jocul trebuie sa fie romantic:
 18...ba chiar in timpul mesei...un bufet... o petrecere...
 19....sau la un pahar de vin....de data asta...personalizat!

Daca v-au placut aceste idei, atunci, sa stiti ca se gasesc foarte usor aceste produse: spray-uri, folie adeziva sau hartie colorata speciala, care odata aplicate pe orice suprafata ofera posibilitatea personalizarii obiectelor si pot face obiectele vechi, de care te-ai plictisit, sa renasca.

Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment