HI: Dovleci din hartie, de servit de Halloween

Zilele acestea am fost ocupata lucrand la decoratiunile de Halloween (acum ca e octombrie, nu mai poate spune nimeni ca ar fi prea devreme :))). Iata un proiect haios si usor de realizat - dovleci de hartie:


Ce avem nevoie:
- hartie colorata (eu am trisat si, din lipsa de chef de a iesi din casa si cumparat, am gasit niste pattern-uri interesante online si le-am printat)
- foarfece si lipici/pistol de lipit

Ce avem de facut:
- taie fasii de hartie colorata; eu am folosit, pentru dovlecii mai micuti, fasii de 10cm lungime si 2cm latime si pentru cei mai mari, fasii de 15cm lungime si 2-3cm latime
- folosind un pahar, pentru fiecare dovleac, traseaza conturul si apoi decupeaza cate un cerc verde si unul maro, precum si o codita maro; cercul verde va veni pe partea inferioara a dovleacului, iar cel maro + codita, pe partea superioara
- pregateste lipiciul sau pistolul de lipit (de cand mi-am achizitionat pistolul de lipit, suntem de nedespartit :)))
- lipeste fasiile de hartie peste cercul verde, suprapunandu-le putin; in functie de cat de mult le suprapui, vei folosi intre 6-10 fasii pentru fiecare dovleac
- ia cel de-al doilea cerc, cel maro, si lipeste celalalt capat al fasiilor sub cerc
- ultima fasie este mai dificil de lipit (deorece ramai fara spatiu: degetele nu mai incap printre fasiile lipite pe cerc), asadar, poti folosi un creion pentru a presa si lipi ultima fasie de cerc
- ultimul pas, lipeste codita (o bucatica de hartie de maxim 1x2cm) peste cercul maro

Tadam! Primul dovlecel de hartie, numai bun de servit de Halloween. Poti folosi dovlecii pentru a decora casa sau drept un cadou chic.

Si cum practice makes perfect, rezultatul final este mai mult decat incantator:

Spor la mestesugarit!
Daniela.

No comments:

Post a Comment