HI: Decoratiune lemn

Buna dimi..seara,

Astazi m-am gandit sa impartasesc cu voi un proiect pe care l-am inceput mai demult dar abia zilele acestea l-am finalizat (nu ca ar fi durat foarte mult sa il pun in practica, dar am fost ocupata cu alte proiecte). Este vorba de o decoratiune din lemn, felii de mesteacan (nu stiu exact cum sa le numesc, dar veti intelege din pozele de mai jos), pe care este scris numele pisicilor mele :)
 

Ce avem nevoie:
- felii de lemn (cum s-ar zice in engleza, wood stumps sau wood slices) - le puteti face voi sau se gasesc de cumparat
- vopsea (eu am folosit vopsea alba)
- sfoara
- foarfece, pistol de lipit

Eu am vrut sa scriu pe bucatelele de lemn numele pisicilor mele (Wii si Milcut), prin urmare am avut nevoie de 9 bucatele de lemn, subtiri si aproximativ de acelasi diametru.


Asadar, ce trebuie sa facem:
- taiati/cumparati cate bucatele de lemn aveti nevoie pentru decoratiunea voastra (poate va dati cu binisorul pe langa sotul/prietenul vostru si el o sa o faca pentru voi - eu asa am procedat :))). Eu am avut nevoie de 9 discuri de mesteacan
- pentru a le pastra culoarea frumoasa, am aplicat un strat subtire de lac peste fiecare disc din lemn
- dupa ce lacul s-a uscat, am folosit o pensula subtire pentru a scrie pe bucatelele de lemn W I I si M I L C U T
- dupa ce vopseaua s-a uscat, am cerut din nou ajutorul prietenului meu pentru a da cate o mica gaura in fiecare felie (pentru a putea mai tarziu sa le agat pe sfoara)
- apoi, am trecut sfoara prin fiecare felie (incepand cu ultima litera)
- pentru a evita ca feliile sa se invarta, am folosit pistolul de lipit pentru a lipi sfoara pe spatele fiecarei felii de lemn. O alta solutie, daca nu aveti un pistol de lipit la dispozitie este sa faceti moduri pe sfoara pentru a impiedica discurile sa alunece unul spre celalalt
- am facut un nod (marinaresc s-a dorit a fi :))) artistic in fiecare capat, si gata! - decoratiunea a fost pregatita pentru a fi expusa pe perete.


Doar daca ati putea sa-mi auziti pisicile torcand de multumire (ca au ajuns pe perete, bineinteles)!

Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment