HI: Coronita handmade pentru Halloween: Boo Hoo Hoo!

Din randul decoratiunilor de Halloween dar si de toamna pe care le pregatesc cu drag, astazi vreau sa impartasesc cu voi aceasta coronita. Abia astept sa se faca 31 ale lunii (sau macar 20 si un pic, sa am o scuza..) sa o pun pe usa de la intrare.
Ce avem nevoie:
- cerc din polistiren
- fasii de material: eu am folosit fasii de fetru, pe mai multe nuante de mov pentru infasurarea cercului
- panza canepa si broderie: le-am folosit pentru fusta vrajitoarei muahaha
- 2 bucati de material de 20x10cm pentru confectionarea picioarelor vrajitoarei
- am gasit acum cateva luni la un magazin de mestesuguri o maturica din lemn si s-a potrivit minunat cu acest proiect
- carton negru
- fetru negru pentru palaria si incaltamintea vrajitoarei
- diverse benzi, lipici sau pistol de lipit, foarfece

Ce trebuie sa facem:


- intai, am pregatit fasiile de fetru mov pe care le-am folosit pentru decorarea cercului de polistiren
- pe toata lungimea materialelor de care am dispus, am taiat fasii de 2-3cm latime
- am infasurat complet cercul si am lipit fasiile de material pe spatele cercului folosind pistolul de lipit
- in acest punct, am obtinut un cerc imbracat din cap pana in picioare in fetru de diverse nuante de mov
- apoi, am trecut la confectionarea imbracamintii vrajitoarei: fusta, palaria, picioarele si incaltamintea
- pentru palarie, am folosit acest tutorial (inlocuind pielea cu fetrul)
- pentru incaltaminte, m-am inspirat de aici, desi nu mi-au iesit tocmai la fel botinele
- pentru picioarele de vrajitoare: am folosit 2 bucati de material de 20x10 cm; fiecare bucata am cusut-o pe interior, pe lungime
- am bagat fiecare picior intr-o botina si am strans cu sfoara apoi am pus vata in interiorul piciorului pentru a-l face umflat
- pentru fusta, am incretit in mana niste panza de canepa pe care am lipit-o pe cerc si am decorat cu alte benzi si funde
- sub fusta (hihihi), am lipit piciorusele si matura de vrajitoareeee
- folosind carton negru, am decupat textul Boo Hoo si am lipit scrisul de cerc
- cateva minute mai tarziu, cateva fundite, benzi decorative si MUAHUAHUAHUA, rezultatul final:
 



Boo Hoo!
Daniela.

No comments:

Post a Comment