HI: Decoratiune usa - coronita MEA homemade

Sunt o impatimita a coronitelor decorative pentru usa (hmn...cred ca am mai zis asta de nenumarate ori :))). Am admirat intotdeauna casele pe a caror usa le-am vazut. Si cum m-am mutat de curand (aaa.. cred ca si asta am mentionat de mai multe ori :)), nu am stat mult pe ganduri si am trecut la treaba. Doar nu era sa-mi las usa de la intrare nedecorata pentru mult timp!!
Ce avem nevoie:
- cerc din polistiren
- bucati din fetru, banda decorativa sau orice resturi de materiale
- pistol de lipit (sau orice altceva va ajuta sa lipiti materialul)
Ce avem de facut:
- intai, am cusut cateva flori din fetru pentru a le avea pregatite pentru decorarea coronitei
- am pregatit resturile de material, benzi de 2-3cm latime din fetru, dantela, sfoara, orice aveti la indemana
- am trecut apoi benzile de jur imprejur si le-am lipit pe spatele cercului
- odata cercul imbracat, am aplicat florile din fetru (am folosit ace cu gamalie pentru a le prinde de cercul de polistiren)
- din loc in loc, am decorat cu banda din broderie si panglici

Iata si rezultatul - coronita MEA homemade:


Nu-i rau pentru prima incercare, nu-i asa? Voi cum va "gatiti" usa de la intrare?

Spor,
Daniela

No comments:

Post a Comment