HI: Cosulet cu flori...de primavara - brosa diy

In asteptarea primaverii, va propun o brosa draguta, un cosulet plin cu flori. Mi se pare o idee excelenta pentru a pune la munca resturile de fetru pe care le aveti prin casa. Eu de exemplu, de fiecare data cand pun in practica o idee, pastrez toate resturile de material pentru ca nu se stie niciodata cand vrei sa faci un ochi, o frunzulita sau, in acest caz niste floricele adorabile.



Ce avem nevoie:
- fetru de 1-2 mm de culoare maro pentru cos, resturi de toate culorile de fetru de 1-2 mm pentru flori
- ata cat se poate de colorata
Ce trebuie sa facem:
- am inceput prin a taia forma cosuletului. Am folosit niste resturi mai mari de fetru maro.
- forma cosuletului am facut-o din ochi, fara a trasa dinainte conturul pe material, pentru ca nu este tocmai foarte complicat si puteam retusa oricand:
- in final, cosuletul meu a avut 2 parti de 2,5 cm pe 3,5 cm fiecare. Forma din stanga va fi fata cosuletului, umpluta apoi cu flori, iar cea din drapta, spatele:
- apoi, m-am apucat de flori. Aceasta a fost partea cea mai dificila, sau mai bine spus, cea mai migaloasa. Din cauza dimensiounilor reduse a cosului, si florile au fost de dimensiuni mici. Dar, totodata, nu a trebuit sa fiu foarte atenta la detalii; pur si simplu am incercat sa dau din foarfece o forma care sa semene a floare:
- urmatorul pas a fost sa cos una de cealalta cele doua parti ale cosului:
- iar apoi am cusut floricele pe cos si ca nota finala, am atasat (fiind o maaareee fana a lor) o fundita:

Pentru ca nu mi-a placut cum arata partea din spate plina de ate, am mai decupat o forma de cosulet pe care am atasat acul de brosa si apoi am cusut-o, alegand cusatura feston.
Si pentru ca atunci cand m-am apucat eu de cusut nu aveam nici cea mai mica idee ce e aia cusatura feston, va atasez un link (se gaseste si un filmulet acolo) care mie mi s-a parut foarte util: supra cusatura feston.


Tadam!!! Iata si varianta finala:

Brosa handmade poate fi purtata cu un tricou sau o camasa sau poate fi oferita cadou cuiva drag!
Spor si distractie maxima!!!
Daniela

No comments:

Post a Comment