HI: Cats, cats everywhere - diy husa pentru ebook reader

Trebuie sa recunosc din start ca eu sunt o mare iubitoare de pisici (am doi motani frumosi si neastamparati). Iubitoare de pisici, iubitoare de iubitori de pisici, de haine cu pisici, de aplicatii cu pisici, de filmulete cu pisici, de orice are legatura cu pisicile :)). Cum am ajuns de la pisici la husa de kindle??
Foarte simplu. Am primit de ziua mea cadou un kindle si m-am indragostit din start de el. Imi era o teama sa-l car dupa mine in geanta ca nu cumva sa-l zgarii. Am cautat online o gramada de huse, dar nici-una nu a fost tocmai pe gustul meu. Si atunci mi-a venit ideea, dar de ce nu cos eu una?? Zis si facut!!

La urmatoarea husa pe care o voi face, promit sa vin cu un tutorial step by step, dar, pentru moment (pentru ca atunci nu ma gandeam la a posta pe blog si nu am avut inspiratia sa fac poze) pun doar pasii de baza.
Am inceput prin a alege materialele si culorile. Am ales fetru gri de 3 mm ca material tare pentru baza husei si fetru gri si rosu de 1-2 mm pentru pisicile aplicate. Am mai avut nevoie de ata (rosie si neagra) si un nasture vintage. Si cam atat la capitolul materiale...ce am mai avut din plin a fost entuziasm :).
Primul pas dupa alegerea materialelor a fost decuparea pisicilor. Regret ca nu am mai multe poze sa exemplific cum am facut exact, dar ideea e urmatoarea: am desenat cu mana libera pe o bucata de carton (inspirandu-ma dupa poza de pe un sac de nisip pentru pisici ;)) o forma de pisica. Am suprapus apoi cartonul pe fetrul subtire, cu un marker am trasat conturul si apoi a fost floare la ureche sa le decupez.

Urmatorul pas a fost decuparea materialului gros pentru baza husei. Am avut nevoie de doua dreptunghiuri, unul pentru partea din fata si unul pentru cea din spate. Am folosit kindle-ul pt dimensiuni si am lasat ca marja de eroare pe fiecare latura cam 1 cm.
Am cusut apoi formele de pisica peste materialul de baza. Aici am dat frau liber imaginatiei si le-am cusut cum mi s-a parut mie mai interesant. Singura parte mai dificila a fost cusutul cozii pisicii gri de pe partea din fata pentru ca am ales sa continuu coada si pe partea din spate. Asadar, am cusut coada intai pe partea din fata si abia dupa ce am cusut cele doua baze una de cealalta, pe partea cu coada, am cusut-o si pe spate.
Dupa ce am cusut pisicile pe partea din fata, am trecut la partea din spate si am inceput cu incheietoarea. Am decupat din fetrul de 3 mm o bucata de 2,5 cm pe 6 cm si am cusut-o central, in partea superioara a bazei din spate. Apoi am cusut o forma de pisica si mi s-a parut interesant ca urechile pisicii sa acoperea capatul de jos al incheietorii. Pe partea din fata am facut niste masuratori din ochi ca sa cos nasturele. Am avut noroc si mi-a iesit din prima :))
Ultima parte a fost sa cos partea din fata si cea din spate una de cealalta. Am folosit supra-cusatura pe toate laturile celor 2 baze (in partea de sus doar cu rol estetic - mi s-a parut mai chic).
Hmn...cam asta a fost...Am avut putine emotii cand am facut proba, dar kindle-ul s-a potrivit perfect! Sper ca nu am uitat vreun detaliu esential, dar promit sa revin cu un tutorial cat de curand, la urmatoarea mea husa. Pana atunci, iata cateva poze cu ce-a iesit:

www.homemadestore.ro

Va astept si la alte idei homemade.
Cu drag, Daniela :)

No comments:

Post a Comment