HI: Oh, floare albastra - brosa handmade

Astazi vreau sa va prezint un nou proiect de-al meu, care nu cred ca mi-a luat mai mult de o ora. Este vorba de o brosa cocheta, o mica floare albastra. Se face foarte usor si nu-ti trebuie decat urmatoarele:
- fetru albastru de 1-2 mm
- banda (eu am folosit banda bleu cu alb)
- un nasture
- ata si ac de brosa
Ce trebuie sa facem:
Pas 1: Am folosit un capac pentru a trasa conturul pe fetru. Am taiat 2 cercuri, unul pentru partea din fata si unul pentru spate.

Pas 2: Am taiat 6 bucati egale de banda si, pentru ca materialul se desfacea, am folosit o plita incinsa pentru a topi capetele (update 18.08.2014 - am descoperit pistolul de lipit. face minuni! :)).
Pas 3: Urmatorul pas consta in a coase cele 6 benzi pe cercul de fetru. Am indoit benzile pe jumatate si am folosit o ata albastra, de aceeasi culoare cu benzile, pentru a le prinde de fetru.
Pas 4: Dupa ce am terminat de aplicat cele 6 benzi, am ales un nasture alb cu marginea gri pe care l-am aplicat central, cosandu-l pe locul unde se uneau benzile pe fetru.
Pas 5: Apoi, am trecut la a coase unul de celalalt cele 2 cercuri. Pentru ca mi s-a parut mai interesant ca brosa sa fie putin mai umflata, am folosit o discheta demachianta din vata, pe care am micsorat-o pentru a se potrivi si am introdus-o intre cele 2 cercuri de fetru.
Ultimul pas este atasarea acului de brosa. Sunt multe feluri in care poti face asta si voi reveni cat de curand cu un tutorial pentru asta. Pana atunci, iata brosa ce-a iesit!!!
Sper ca v-a placut brosa hand si homemade! Have fun!
Cu drag, Daniela


No comments:

Post a Comment