HI: Decoratiuni de Craciun

Prima oara cand am pus mana pe un ac si ata cu scopul de a scoate ceva frumos din manutele astea
doua, era prin preajma Craciunului. Si fiind in mare cautare de un motor care sa declanseze valul de creativitate (sic!), perioada magica a sarbatorilor de iarna a fost pretextul perfect. Mi-a venit ideea unui brad de Craciun ornat exclusiv cu decoratiuni homemade...facute in casuta mea cu manutele mele :)

Ce-i drept, dupa cateva saptamani de munca, nu am reusit chiar sa am bradul dorit, ci mai degraba un bradut, dar eu am fost mai mult decat multumita de rezultat. Voi ce parere aveti?


Am inceput cu nelipsitele ghetute! Mi-am folosit skilurile de mare pictorita si am trasat pe o bucata de carton forma dorita cu ajutorul careia am decupat apoi materialul. La piece de resistence au fost sireturile :)


Am continuat apoi cu un clopotel atins de fulgi de nea. Aproape ca aud clink-clink!!

Aceste floricele mi s-au parut absolut adorabile. Poate ca florile nu sunt tocmai specifice Craciunului, dar am gasit prin casa niste "post-ituri" in forma de floricele si nu m-am putut abtine sa nu le folosesc drept sablon. Am vrut sa evidentiez petalele si am incercat sa o fac in feluri diferite folosind ate de culori diferite.

Tic tac tic tac....several hours later (hmn...bine, saptamani nu ore)...tic tac...



Si acesta este rezultatul final!! Un brad falnic si impunator....la 30 de cm...dar plin de idei homemade.

 
Sper ca v-au placut ornamentele mele de Craciun - 100 homemade.
Spor si distractie maxima!!!
Daniela :)

No comments:

Post a Comment