Proiect de primavara: coronita de usa "Iepuras"

Pentru ca primavara da semne ca ar veni (calendaristic de ceva vreme, dar afara se mai lasa asteptata...), m-am ocupat zilelea acestea de un proiect pe care il am in gand de multa vreme.
Am mestesugarit o coronita de usa in spiritul primavareii si in anticiparea Sarbatorii Pascale. Coronitele de usa fac parte din lista de proiecte preferate, si simt nevoia sa justific putin acest lucru:
- am cat se poate de multa libertate de creatie, caci imi pot imagina orice forma si orice design
- nu e obligatoriu sa termin imediat un proiect inceput, pot oricand sa il las pe mai tarziu fara sa pierd sirul ideilor
- mi se pare minunat felul in care o coronita iti spune "Bun venit acasa!". Asadar, am vrut sa realizez o coronita vesela, potrivita acestui sezon si sarbatorilor ce se apropie, asa ca am ales un iepure.. si nu orice iepure, unul caruia ii plac la nebunie morcovii :)

Iata ce a iesit!!


Pentru acest proiect am folosit un cerc de polistiren pe care l-am acoperit integral cu material gen panza iar pe alocuri am inveselit culoarea folosind niste benzi ce mi-au ramas dintr-un material mai vechi, cumparat de la Ikea.
Iepurele l-am confectionat panza de sac - da, sac folosit la tara pentru pastrarea boabelor sau a fainii!
(Pai daca tot mi-am lasat frau liber imaginatiei, pai atunci sa o fac pana la capat, inclusiv prin alegerea materialelor :))
Am trecut apoi la realizarea morcovilor: am folosit fetru subtire portocaliu si verde si ca umplutura, vatelina. Inca nu imi vine sa cred cat de veseli (si comestibili) arata acesti morcovi. De data aceasta, am ales sa prind morcovii de cerc folosind ace cu gamalii si nu utilizand pistolul de lipit, asa cum amfacut-o pana acum in celelalte proicte ale mele. Am vrut sa am posibilitatea sa ma joc cu designul si sa pot muta decoratiunile oriunde pe cerc. Si oricum, am confectionat in mai multe randuri flori din fetru si ar arata foarte bine pe coronita mea de primavara, asa ca acele cu gamalie imi ofera aceasta flexibilitate.
Coronita de primavara "Iepuras"

Coronita de primavara "Iepuras"

Coronita de primavara "Iepuras"

Coronita de primavara "Iepuras"

Va doresc o primavara minunata si va mai astept pe Homemade Store pentru noi idei! 
Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment