Bine ati venit pe Magazinul de Idei Homemade


Bine ati venit pe Magazinul de Idei Homemade! Numele meu este Daniela si aici veti gasi idei de ornamente, decoratiuni sau obiecte homemade si handmade.
Eu am inceput prin a coase de mana ornamente de Craciun. Am inceput cu un glob simplu, simplu (si nu tocmai frumos, trebuie sa recunosc)...dar s-a nascut ceva mult mai important pentru mine decat un simplu ornament: placerea mea pentru lucrul de mana, in orice forma inseamna asta. Am fost si sunt incantata ca pot sa creez ceva, ceva facut de mine, ca am idei, ca sunt atatea si atatea proiecte pe care mi-ar placea sa le incerc. Daca si tu esti la fel, te astept pe Magazinul de Idei Homemade. Aici vei gasi proiectele pe care le-am dus la bun sfarsit, poate si doar cele pe care le-am inceput, dar mai ales multe, multe idei despre ce putem face cu talentul nostru (chiar si cu cel nedescoperit inca). Va astept cu noi idei, pareri, sugestii si orice alta forma de exprimare!

Ne vedem in fiecare zi la cate o noua Homemade Idea - HI.
Daniela

No comments:

Post a Comment