Mire, mireasa de la tara - decoratiune handmade

In asteptarea lui Dragobete...



Zilele trecute, va povesteam aici despre proiectul celor doua inimi parfumate mire-mireasa. Am agatat inimile parfumate in dulap (caci, asa cum v-am spus, mirele a fost umplut cu lavanda si mireasa cu petale de trandafir) astfel incat sa nu ma bucur de ele nu doar vizual, ci si sa le si simt mirosul parfumat in fiecare zi.
Si uite asa... statem eu si ma gandeam, cum le-ar sta mirilor mei in port traditional?

Zis si facut, poiectul de weekend-ul aceasta a inceput sa prinda contur.

Am pregatit cu grija materialele: fetru alb, bej, iar in plus, am gasit prin cosul cu materiale o batista traditionala, impletita, cel mai important element vestimentar al miresei (si da, m-a durut sufletul sa o tai).
Cat pentru mire, ca nu cumva sa se simta mai prejos, am cautat in cosul cu materiale niste stofa, pentru pantaloni, sfoara iuta plus o banda tricolora, pentru autencitate.



Hmn.... baieti....aruncam o privire...mai de-aproape?.. ;)



 
Astfel, puteti admira cu ocazia asta, o fericita viitoare sotie, purtand ie si fusta traditionala, dar si un vesel mire, purtand deasemenea o ie dragalasa, pantaloni de stofa si un brau romanesc.
Bineinteles, ca si perechea lor moderna, ambii viitori soti miros adorabil, unul a lavanda, celalalt a trandafiri.




Si uite asa, cele doua perechi, atat cea traditionala, cat si perechea moderna au ajuns impreuna in sifonierul meu si cu siguranta mirosul lor imi face fiecare dimineta mai placuta.

Voua care pereche v-a placut mai tare? Oricare ar fi, nu uita, de Dragobete iubim romaneste!


Cu drag, 
Daniela - Homemade Store

No comments:

Post a Comment