Poveste de iarna la gura borcanului de muraturi

Nu stiu la voi, dar la mine a nins astazi. A nins ca in povesti cu fulgi mari cat pumnul (un pumn mai micut, de copil). Am stat cu coatele pe pervaz sa admir jocul de afara. Frumos! Cred ca am repetat cuvantul acesta de o mie de ori azi!
Am facut o cana fierbinte de ceai si m-am apucat sa ma joc...cu un borcan. Il foloseam pana atunci pe post de depozitare nasturi. Acum, i-am facut un upgrade. Iata ce-a iesit:
Pe borcan am pictat niste floricele cu vopsea alba inca de saptamanile trecute. Pur si simplu am spalat si uscat bine borcanul si apoi am folosit niste vopsea acrilica pentru a desena niste floricele. Dar, asta seara m-am ocupat de capac! Mai exact, l-am transformat in perna de ace!!

Iata ce am folosit:
- un borcan (de muraturi a fost el), spalat, uscat, pictat cu floricele :)
- o bucata carton
- o bucata material
- o banda decorativa
- un nasture pentru ornat
- pistol de lipit si vatelina

Iata ce am facut:
- am luat o bucata de material si, folosind capacul, am trasat un cerc cu un creion
- folosindu-ma de forma trasata, am taiat un cerc cu raza cam cu un 1cm mai mare
- am taiat o bucata de carton/foaie cartonata fix de dimensiunea capacului
- am luat bucata de material in mana si am pus in centru vatelina: apoi, a pus deasupra bucata de carton
- am ajustat cu vatelina pe ici pe colo
- folosind pistolul de lipit, am lipit marginile materialului de carton si apoi cartonul de capac
- pasul final a fost aplicarea benzii decorative de jur imprejurul capacului, ascunzand eventualele defecte et pour la bonne bouche, am lipit nasturele in varf!

Et voila: borcan reciclat multifunctional - imi depoziteaza atat nasturii colorati cat si acele!

Eu imi savurez ceaiul inca caldut si admir fulgii de nea... Si ce frumoasa pernita de ace!

Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment