In februarie, iubeste Romaneste!

Buna,

Stiu ca nu ne-am mai auzit de ceva vreme. Nu e nici din lipsa de inspiratie sau de proiecte, ci mai degraba de prea multe proiecte. O data cu Anul Nou, am facut si o lista de noi obiective pentru 2015. Si da, m-am si apucat de ele :)) Printre proiectele cusute, zilele acestea lucrez la noul site: mai frumos, mai usor de utilizat, mai apropiat. Asa mi-l doresc. Zilele trecute postasem pe FB un sneek preview despre cum va arata....eh...intre timp, m-am razgandit, l-am schimbat cu totul!

Weekend-ul ce a trecut (demuuult deja) am stabilit cu mine insami sa pun putin pe pauza site-ul si sa ma ocup de ceea ce imi place. Asa ca m-am apucat de cusut si, pe masura ce coseam, imi veneau din ce in ce mai multe idei, pentru urmatoarele proiecte. I just love it when this happens...dar din pacate, si creste durata de executie a unui proiect caci trebuie sa ma opresc, sa iau un pix si un carnet si sa notez ce-mi trece prin cap. La lal lal alla :))

Hmnnn, revenind, sambata am lucrat la aceasta traista care este prima confectie din proiectul "Iubeste Romaneste", caci, nu-i asa, Dragobetele se apropie usor usor. Asadar, te invit alaturi de mine sa iubesti romaneste purtand o traista confectionata din material de blug subtire si aplicatii de bumbac si fetru.

Traista este spatioasa si comoda, avand dimensiunile 45x50cm, manere de 36 cm si latimea bazei de 10 cm.
 


In februarie si nu numai... iubeste romaneste!
Daniela.







No comments:

Post a Comment