Homemade Xmas: coronita a-door-abila

Ho ho ho...

O noua zi de munca, o noua poveste de iarna, un nou cadou handmade. Pe cat de distractiva a fost confectionarea, pe atat de a-door-abil a fost rezultatul: o coronita de usa, numai buna de intampinat musafirii de Craciun.

Ce avem nevoie:
- cerc din polistiren
- benzi de material, stil panza
- sfoara iuta si banda fetru
- fetru alb, galben, verde
- foarfece, pistol de lipit


Ce avem de facut:
- primul pas este taierea benzilor de panza: eu am avut la indemana material de 1,5 metri lungime si am taiat 2 benzi de 5 cm latime
- apoi, am infasurat cercul de jur-imprejur; pe interior, din loc in loc, am lipit benzile de material folosind pistolul de lipit
- odata infasurat cercul, am trecut pe deasupra sfoara din iuta; deasemenea, am fixat sfoara la capete folosind pistolul de lipit
- intre timp, am confectionat 5 trandafiri din fetru, galbeni si albi: m-am inspirat de aici pentru realizarea florilor
- de asemenea, am decupat cateva frunze din fetrul de diferite nuante de verde; folosind masina de cusut, am trasat cateva cusaturi de decor si am cusut intre ele frunzele
- apoi, am lipit intai frunzele si apoi florile peste cercul acoperit cu panza
- in continuare, am taiat triunghiuri de panza, de maxim 3 cm inaltime pe care le-am cusut peste o sfoara de iuta
- folosind vopsea alba, am scris numele destinatarului pe triunghiurile de panza (wheu, ce bine ca am mai multe cunostinte cu acest nume! sper ca surpriza sa fie in continuare in siguranta!!)
- am legat mesajul peste sfoara ce inconjoara coronita
- ultimul pas a fost realizarea agatatorii: am folosit o sfoara groasa din fetru verde

Urmareste tutorialul foto pentru a-ti realiza propria coronita pentru usa.


Si iata asa, am mai bifat un nume de pe lista lui Mos Craciun!


And this handmade Xmas gift goes to...?!

  Cu drag,
  Daniela

No comments:

Post a Comment