Homemade Xmas: Cadouri de Craciun homemade

Ho ho ho...

Si cum nu mai e mult pana la Craciun si cum am vazut ca orasul se pregateste deja de sarbatoare, m-am pus si eu, incepand de saptamana aceasta, pe munca. Anul acesta mi-am propus ceva indraznet: vreau sa ofer celor dragi numai cadouri facute in casa, cusute cu dragoste si atentie, cadouri personalizate, mestesugite pentru fiecare in parte.
Pentru ca nu ma pot abtine, vreau sa impartasesc cu voi fiecare idee de cadou hand si homemade la care lucrez cu spor. Totusi, nu vreau sa stric supriza destinatarilor de pe acum, asa ca mi-am propus sa va arat numai cadoul la care lucrez, dar fara a dezvalui cine va fi cea sau cel care-l va primi.

Pai, sa trecem la treaba! Iata un sneak peek: primul cadou la care am inceput lucrul - un sort de bucatarie vesel ca si pomul de Craciun!!


 
Cu drag,
Daniela.

No comments:

Post a Comment