HI: Recycling - vaza din sticla de lapte

Astazi va propun sa transformam un obiect total banal, pe care deobicei il aruncam la cosul de gunoi, in ceva chic si util: sa facem asadar dintr-o sticla de lapte o vaza deosebita, cu minim de efort!
Ce avem nevoie:
- o sticla: puteti recicla orice tip de sticla sau borcan, atata timp cat forma vi se pare una interesanta
- panza canepa
- sfoara din iuta
- nasture pentru decor
- pistol de lipit + baton lipici
 Ce avem de facut:


- bineinteles, sticla pe care dorim sa o decoram, trebuie sa fie spalata si scoase toate etichetele
- masuram cata panza avem nevoie: eu am folosit panza de jur-imprejurul sticlei
- masuram cata sfoara avem nevoie: eu am folosit de 2x circumferinta sticlei + cativa cm pentru funda
- pregatim pistolul de lipit (il bagam in priza si asteptam sa se incalzeasca lipiciul pana cand vedem o picatura curgand din varful acestuia)
- din loc in loc, aplicam o cantitate mica de lipici pe sticla
- rapid (deoarece lipiciul se intareste foarte repede) aplicam panza de jur-imprejurul sticlei
- trecem sfoara deasupra panzei de 2 ori si facem o funda
- pregatim nasturele pentru decor (eu am folosit un nasture sub forma de floare, din lemn)
- folosim din nou pistolul de lipit pentru a aplica o cantitate suficienta de lipici peste funda si presam nasturele puternic, pentru a ne asigura ca se lipeste
- asteptam cateva minute pentru ca lipiciul sa se intareasca complet si curatam excesul daca este cazul

Et voila:
...am luat o sticla de lapte...





...si am obtinut o vaza chic!

Spor la reciclat si va poftesc si la alte idei homemade.

Cu drag, Daniela.

No comments:

Post a Comment