HI: Magneti de frigider

Adunate de prin calatorii sau primite in dar, tot gasesc lucruri marunte dar frumoase prin casa carora nu le poti gasi absolut nici-o utilitate in afara de aducere aminte sau suvenir al unei experiente deosebite. 
De curand am regasit aceasta steluta de mare din sticla, pe care am primit-o in urma cu ceva ani intr-o vara pe litoralul bulgaresc.Sau cum ar fi aceasta superba mini-farfurie olandeza (care a trecut prin cateva momente de cumpana cand al meu cotoi, si el apreciind frumusetea, a hotarat sa o folosesca pe post de jucarie. S-a ales cu o ciobitura de toata frumusetea :)) )... Am cumparat-o cand am avut primul meu zbor cu escala de una singura. Mi se parea ceva complet SF: cum fac cu bagajele, le iau de undeva, stiu ei unde sa mi le aduca, de la ce poarta am celalalt zbor, trebuie sa trec iar pe la check-in???! S-a dovedit a nu fi chiar asa SF....eh..panica feminina. Era un zbor cu escala in Amsterdam, escala de doar 45 de minute...dar pentru mine era timp beereecheet sa ma opresc in duty free.

Ce avem nevoie pentru a realiza magneteii:


- pistol de lipit
- baton de lipici
- magneti

Ce trebuie sa facem:
- bagam in priza pistolul de lipit pentru a se incalzi
- introducem batonul de lipici in pistol
- pregatim magnetii si obiectele pe care vrem sa ii lipim (in cazul meu steluta si mini-farfuria olandeza)
- cand pistolul de lipit s-a incalzit (vom observa o picatura de lipici curgand din varful acestuia), aplicam o cantitate suficienta de lipici pe spatele farfuriei si presam rapid magnetul
- asteptam cateva minute ca lipiciul sa se raceasca si sa putem curata excesul

Trebuie lucrat foarte repede cu pistolul de lipit deoarece lipiciul se intareste iute. Deasemena, pistolul trebuie tinut departe de copii pentru ca se pot arde de la lipici sau de la varful pistolului (acestea ajung la temperatura de 120 grade).

Iata si rezultatele:
 

O zi de luni....cat mai usoara!
Daniela.

No comments:

Post a Comment