HI: Go fish - tablou diy

Acest proiect a luat nastere deoarece prietenul meu este un mare iubitor de acvarii. Am vrut sa cos
ceva deosebit pentru el si asa mi-a venit ideea unui acvariu din fetru - ca sa avem mereu pestisorii cu noi!!
De mare ajutor mi-a fost si un blog pe care il urmaresc de ceva vreme. Mi-am luat de aici primele idei si le-am adaptat la ce aveam nevoie (ideea originala consta in magneti de frigider inspirati din lumea acvatica).
Promit ca voi veni cu un tutorial "step by step" cat de curand, dar pentru moment, va puteti inspira de pe Purl Bee. Sper sa va placa ce a iesit si va astept cu sfaturi si pareri!


Am inceput cu o foaie A4 de fetru de 3-4mm pe care am aplicat fasii de fetru de 1-2mm grosime. Prima oara am lucrat la decor si anume la plantele din acvariu.


Odata decorul fiind gata, m-am apucat de pestisori.
Sursa de inspiratie pentru pestisori a fost chiar acvariul nostru (sau cel putin asa imi place mie sa cred...ca sunt asemanari intre pestisorii mei de fetru si cei din acvariu :)). 
 Caught in the act...
Bineinteles ca nimic nu s-ar fi realizat fara bunul meu prieten Wii. Tin sa declar ca “Niciun animal nu a fost ranit in producerea acestui tablou"...desi...sa fiu sicera...un pestisor nu a prins prima echipa :)...[puteti descoperi care?]
Si, mult asteptata lucrare finala... Acest "tablou" mi-a luat in jur de 2 saptamani, lucrand in fiecare seara dupa "munca oficiala" si mai mult in weekend. Comparativ cprima mea tentativa de a coase ceva cred ca este o lucrare destul de reusita :)
Spor si distractie maxima!!!
Daniela :)

No comments:

Post a Comment